راه اندازی بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس با هدف رضایت مردم به سرانجام رسید

مقدم راه اندازی بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهرستان فردیس را مهم خواند و گفت: راه اندازی بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس گامی در جهت تحقق حقوق شهروندی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ناصر مقدم» طی بازدید از پروژه بیمارستان شهرستان فردیس که چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت برگزار شد گفت: اقدام به منظور بهبود وضعیت معیشتی مردمی یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: بیمارستان شهرستان فردیس به عنوان تنها بیمارستانی است که با اهتمام دولت بنا شده است و انتظار می رود در جریان بهره وری آن شاهد رضایت مردم باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه خردادماه سال جاری این بیمارستان به بهره برداری می رسد عنوان کرد: راه اندازی بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس با هدف رضایت مردم به سرانجام رسید.

 

مقدم اظهار کرد: این بیمارستان در چهارطبقه در مساحتی بالغ بر ۱۵ هزار مترو مربع در بلوار آیت الله طالقان شهرستان فردیس راه اندازی شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: ۱۸۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است و انتظار می رود برای مراحل تجهیزاتی و تکمیلی آن ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر لحاظ شود.

 

 

کد خبر 1058221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha