تلاش دستگاه قضائی فارس برای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی

حجت الاسلام موسوی گفت: مسئولان قضایی فارس باید برای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا این انتخابات در آرامش برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سیدکاظم موسوی»، امروز (چهارشنبه 29 اردیبهشت) در دومین نشست شورای قضایی استان فارس گفت: استان پهناور فارس با مردم انقلابی از استان های تاثیر گذار در عرصه انتخابات پیش رو در سطح کشور به شمار می رود و مشارکت حداکثری مردم استان، موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام و انقلاب خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: مسئولان قضایی فارس باید برای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا این انتخابات در آرامش برگزار شود.

وی تصریح کرد: دستگاه قضائی فارس با افراد یا نهادهایی که در انتخابات به هر شکلی موجب تخطی از قانون شوند، برخورد جدی خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی در این جلسه با اشاره به عملکرد شعب  استان بیان کرد: قضات و کارکنان مجتمع های قضایی فارس ضمن تکریم ارباب رجوع باید نسبت به آمار عملکردی ماهانه نیز حساسیت داشته باشند و در رسیدگی سریع و مختومه کردن به موقع پرونده ها تلاش ویژه ای کنند.

کد خبر 1058251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha