بسیج سازندگی ظرفیتی عظیم در زمینه محرومیت زدایی است

خادمی، به ظرفیت بسیج سازندگی در زمینه محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: امید است با کمک این ظرفیت در جهت کاهش تعداد مناطق محروم استان گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سیدموسی خادمی»، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به اختصاص اعتبارات مناسب در زمینه رفع محرومیت مناطق روستایی اشاره کرد و اظهارداشت: حدود یک هزار میلیارد تومان برای رفع محرومیت از این مناطق اختصاص داده شده است.

 

استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت بسیج سازندگی در زمینه محرومیت زدایی، افزود: بسیج سازندگی از دستگاه های مهم در زمینه محرومیت زدایی است که به کمک استان آمده است.

 

وی با ابراز امیدواری از اینکه با کمک بسیج سازندگی بتوان در کاهش تعداد مناطق محروم نقش آفرینی کرد، گفت: در این راستا و اجرای بهتر برنامه ها اولویت بندی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

خادمی یادآور شد: منابع مالی ابلاغ شده به استان شفاف بوده و اعتباری بیش از   ۷۶۰ میلیارد تومان در زمینه محرومیت زدایی به استان اختصاص یافته است.

 

وی بیان داشت: انتظار داریم بسیج سازندگی با در نظر گرفتن وضعیت لرستان به لحاظ مناطق محروم، کمبودها، بیکاری و سایر موارد، نسبت به احقاق حقوق مردم به عنوان یک خواسته اقدام نماید.

 

کد خبر 1058398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha