شکست اخیر رژیم صهیونیستی بحران‌های هویتی را برای آنها رقم می زند

کاظمی قمی با بیان اینکه مقاومت و پیروزی باعث خواهد شد تا رژیم صهیونیستی دیگر هیچ وقت نتواند به گروه‌های مقاومت حمله کند، گفت: شکست اخیر رژیم صهیونیستی بحران‌های هویتی را برای صهیونیست‌ها رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حسن کاظمی قمی، کارشناس مسائل غرب آسیا شب گذشته (جمعه 31 اردیبهشت) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با بیان اینکه پیروزی اخیر جبهه مقاومت نظم جدیدی را در منطقه رقم خواهد زد، گفت: پیروزی اخیر مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی دستاورد‌های بزرگ منطقه‌ای و جهانی در پی خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه مقاومت و پیروزی باعث خواهد شد تا رژیم صهیونیستی دیگر هیچ وقت نتواند به گروه‌های مقاومت حمله کند، گفت: شکست اخیر رژیم صهیونیستی بحران‌های هویتی را برای صهیونیست‌ها رقم خواهد زد.

 

کارشناس مسائل غرب آسیا بتا اشاره به اینکه روند سازش دیگر مسئله‌ای تمام شده است، گفت: پایتختی قدس برای صهیونیست‌ها تمام شده است.

 

وی با بیان اینکه مقاومت شاهکار بزرگی رقم زد، گفت: راهبرد یهودی سازی به هم ریخت و امروز مسئله غزه نیست؛ بلکه آرمان فلسطین دوباره زنده شده است.

 

کاظمی قمی با اشاره به اینکه با این پیروزی راه هموار شده تا دموکراسی در سرزمین‌های اشغالی حاکم شود، افزود: کشور‌های عربی راهی ندارند جز اینکه از مقاومت حمایت کنند. مصر راه رفح را باز کرد و اعلام کرد که در کنار مقاومت و مردم فلسطین است.

 

کد خبر 1058700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha