حافظان و قاریان کانون فرهنگی هنری «ارشاد» جونقان تجلیل شدند

بهرامی گفت: طی مراسمی به همت کانون فرهنگی هنری ارشاد شهر جونقان از قاریان و فعالان قرآن کریم در ماه مبارک رمضان تجلیل شد.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همه ساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان طرح تلاوت نور به صورت جز خوانی به همت کانون فرهنگی هنری ارشاد شهر جونقان در مسجد زینب کبری (س) برگزار می شود و در پایان این ماه از حافظان و قاریان شرکت کننده در این آیین معنوی تجلیل می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: نس با قرآن و پناه آوردن به آن انسان را در سایه چتر رحمت الهی و مورد لطف خاص پروردگار قرار می دهد.

 

وی ابراز کرد: باید زندگی دینی، ایمانی و معنوی خود را با قرآن بیمه کنیم تا ثمرات دنیوی و اخروی آن را درک کنیم.

 

بهرامی در ادامه گفت: قرآن پیمان بین خداوند با مخلوقاتش است، پیمان به پرستش، دوری از شیطان، ارزش‌گذاری برای خوبی های عالم، نیکی به والدین و... که لازم است روزانه انسان این پیمان را در زندگی خود مرور کند.   

 

وی بابیان اینکه با قرائت زیبای قرآن می توان آن را از تحریف حفظ كرد و این كتاب آسمانی را بیشتر در میان جوامع نشر داد، اظهار كرد: به همین علت قاریان ممتاز قران همیشه در میان امت اسلامی دارای منزلت ویژه ای بوده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: تلاوت قرآن كریم و تدبر در آیات آن درمان كننده روح بیمار امروز جامعه بوده و از آسیب های اجتماعی جلوگیری می كند.

 

خاطرنشان می شود: این مراسم به دلیل شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

کد خبر 1058768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha