دانش آموزان همدانی در شبکه شاد جشن تکلیف سیاسی خود را جشن می گیرند

پورداود با اشاره به اینکه به منظور مشارکت حداکثری و آگاهانه دانش آموزان، پویش «ای اولی ها» در بستر شبکه شاد مدارس همدان آغاز شده است، گفت: در قالب این پویش دانش‌آموزان در واقع جشن تکلیف سیاسی خود را جشن می گیرند.

««محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: رای اولی ها برای نخستین بار موفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می شوند که در این دوره از انتخابات شاهد حضور دانش آموزان رای اولی در پای صندوق های رای این استان هستیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: ۱۶ هزار و ۱۲۷ دانش آموز رای اولی این استان با شعار « ما ایران را دوست داریم » در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه به منظور مشارکت حداکثری و آگاهانه دانش آموزان، پویش «ای اولی ها» در بستر شبکه شاد مدارس همدان آغاز شده است، اظهار داشت: در قالب این پویش دانش‌آموزان در واقع جشن تکلیف سیاسی خود را جشن می گیرند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان  همدان افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است زیرا همه ما باید با مشارکت در عرصه های ملی و انقلابی نسبت به امام و شهدا ادای دین کنیم و به سرنوشت کشور اهمیت دهیم.

 

پورداود گفت: رسیدن به سن تکلیف سیاسی به معنی مشارکت در تعیین سرنوشت جامعه است تا رأی اولی‌ها نخستین مشارکت خود را در عرصه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تجربه کنند.

 

وی ادامه داد:  قشر جوان هر جامعه، نیروی محرکه‌ای است که موجب توسعه فراگیر در همه زمینه‌ها می‌شود به طوری که حضور رأی اولی‌ها در صحنه انتخابات شور مضاعفی را به این دوره از انتخابات خواهد بخشید.

 

 

گفتنی است، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، نخستین میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود

کد خبر 1058797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha