مشارکت در انتخابات، تکلیف شرعی و حق شهروندی مردم است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: مشارکت در انتخابات تکلیف شرعی، قانونی و حق ملی و از حقوق شهروندی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل،  اسماعیل بایبوردی در هشتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل گفت: وظیفه امنیت و سلامت انتخاباتی بر مدار قانون در انتخابات بسیار مهم است و قانون فصل‌الخطاب تمام مراحل نظارت و اجرای انتخابات است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: اعضای هیأت‌ نظارت و اجرایی انتخابات با درنظرگرفتن قانون‌ مداری، امانتداری و رعایت اصل بی‌طرفی این رسالت مهم تاریخی و سرنوشت‌ساز را انجام می‌دهند.

 

بایبوردی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات ستاد و کمیته های ۹ گانه هم فعالیت خود را آغاز کرده اند و وظیفه ما برگزاری و زمینه سازی حضور پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق‌های اخذ رای است.



فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تأکید بر اینکه یکی از ابزارهای استقرار حکمرانی خوب، انتخابات است افزود: سیاست مقوله ای است که اگر شما با آن کار نداشته باشید ولی سیاست حتمأ با شما کار دارد.



اسماعیل بایبوردی ضمن تأکید بر اینکه انتخابات تکلیف شرعی و حقوق شهروندی است افزود: علاوه بر فعالیت در فضای مجازی بایستی در فضای حقیقی جامعه هم با رعایت پروتکل ها حضور فعال داشته باشیم.



نائب رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل اظهار امیدواری کرد: با ایجاد تحرک و نشاط اجتماعی و نیز برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند، شاهد نمایشی باشکوه از حضور، اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه ‌های مشارکت سیاسی و رقابت‌های انتخاباتی باشیم.

 

هشتاد و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای این شورا با موضوع هم اندیشی و ارائه راه های افزایش مشارکت مردمی و حضور حداکثری در انتخابات  و استفاده از دیدگاه های مرتبط با دستور جلسه در حسینیه الزهرا(س) برگزار شد.

کد خبر 1059060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha