واکسیناسیون نزدیک به ۲۱ هزار نفر از افراد بالای ۷۰ سال در قزوین

فتاحی گفت: حدود ۲۰ هزار و ۸۲۴ نفر در گروه سنی ۷۰ تا ۷۴ در استان قزوین داریم که مقرر است تا پایان هفته جاری کار واکسیناسیون این افراد انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «زهرا فتاحی» با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای 70 سال بیان کرد: از اول خرداد ماه گروه سنی 70 تا 74 سال مطابق سند ملی واکسیناسیون به برنامه فاز دوم کار واکسن اضافه شدند.

 

مسئول گسترش شبکه های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: بر اساس تصمیم وزارت بهداشت برای رفاه حال بیشتر مردم، بنا شده این افراد در سامانه salamat.gov.ir  ثبت نام کنند.

 

وی عنوان کرد: از افرادی در گروه سنی 70 تا 74 سال درخواست داریم تا نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کنند و افرادی که از این سامانه ثبت نام کنند کار واکسیناسیون آنها انجام می شود و این کار به منظور جلوگیری از ازدحام و رفاه حال مردم انجام شده است.      

 

فتاحی خاطر نشان کرد: حدود 20 هزار و 824 نفر در گروه سنی 70 تا 74 در استان قزوین داریم که مقرر است تا پایان هفته جاری کار واکسیناسیون این افراد انجام شود.

 

وی گفت: 20 پایگاه در سطح استان کار واکسیناسیون را انجام می دهند و پایگاه های فعال هستند برای واکسیناسیون گروه سنی مذکور و همچنین افرادی که با توجه به اعلام گروه های سنی از سوی وزارت بهداشت، جا مانده و هنوز واکسن نزده اند.

 

مسئول گسترش شبکه های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین در پایان یادآور شد: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین در حال آماده سازی است و بنا هست برای رفاه حال شهروندان ساکن شهر قزوین تمام تیم های واکسیناسیون در این مکان مستقر شوند.

کد خبر 1059077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha