تمکین از قانون، بی طرفی و مشارکت حداکثری اولویت برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد است

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: تمکین از قانون، بی طرفی و مشارکت حداکثری اولویت برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست ستاد پیشگیری و جلوگیری از جرائم‌ انتخاباتی گفت: در خردادماه امسال سه انتخابات مهم ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان پیشوا برگزار می‌شود و از مدت‌‌ها قبل تمهیدات لازم برای برگزاری سالم، قانونمند و پرشور آن فراهم گردیده‌ است.

وی افزود: با توجه‌ به مواد قانونی هر سه انتخابات، همه دستگاه‌ها موظف هستند امکانات مورد نیاز ستاد  را فراهم و با آن همکاری نمایند و عدم التزام به این موارد قابل پیگیری از مراجع ذیصلاح است.

عباسی با هشدار به متخلفین استفاده از امکانات دولتی جهت تبلیغات برای نامزدها در انتخابات اظهار داشت: استفاده از هرگونه امکانات دستگاه‌های دولتی و نهادهایی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، له یا علیه فرد خاصی در انتخابات ممنوع است.

فرماندار پیشوا ادامه داد: هدف اصلی ستاد انتخابات شهرستان با تکیه بر اصول و سیاست‌های کلی کشور و مدنظر رهبر معظم انقلاب، بر اساس قانونمداری و بی‌طرفی و برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری مردم است تا شکوه و عظمت حضور مردم در پای صندوق‌های رای در سطح ملی و شهرستانی به نمایش در آید.

وی در پایان بیان کرد: در کنار تاکید بر ضرورت پیشبرد مطلوب فرآیند انتخابات، باید امر خدمت‌رسانی به مردم نیز باید با قوت هر چه تمام ادامه داشته باشد و نباید هیچ تخطی و تعللی در این زمینه صورت بگیرد.

کد خبر 1059103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha