برگزاری تجمع کودکان تهرانی جهت همدردی با کودکان غزه با شعار «کابوس سهم کودکان نیست»

ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع کودکان عزیز تهرانی جهت همدردی با کودکان غزه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ۶۶ کودک فلسطینی در ۱۲ روز با بی‌رحمی کشته شدند و اسباب‌بازی‌هایشان در حسرت خنده و بازی و شادی صاحبانشان ماندند.


وی افزود: اگر چه پس از ۱۲ روز مقاومت جانانه مردم فلسطین رژیم غاصب قدس مجبور به عقب نشینی شد ولی خون شهدا مظلوم فلسطین خصوصا کودکان بی دفاع گریبان جنایتکاران صهیونیست را خواهد گرفت و پیروزی نهایی از آن مردم فلسطین خواهد بود و صهیونیستها چاره ای جز تسلیم در برابر اراده پولادین مردم فلسطین نخواهند داشت.


محمودی ادامه داد: بچه‌های ایران، با ایمان به قدرت دوستی و همدلی برای عبور از روزهای سخت، در کنار خانواده‌هایشان روز دوشنبه ۳خرداد از ساعت ۱۷:۳۰ در میدان فلسطین جمع می شوند تا بگویند: " سهم کودکان کابوس نیست "

وی با دعوت از کودکان عزیز تهرانی جهت همدردی با کودکان غزه جهت حضور در این مراسم، بیان کرد: در این تجمع که با رعایت دستورات بهداشتی در فضای باز و با شعار «کابوس سهم کودکان نیست» برگزار می شود با پلاکاردها و پرچم های دست ساز خود و اسباب بازی و عروسکشان شرکت نمایند.


حجت الاسلام‌محمودی همچنین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انتفاضه فلسطین گفت: یادواره شهدای مقاومت فلسطین روز سه شنبه چهارم خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار می شود .


ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت:‌ در این مراسم حجت الاسلام میرلوحی و مداح اهلبیت آقای سید مهدی میرداماد یاد شهدای مظلوم فلسطین را گرامی خواهند داشت.
 

کد خبر 1059107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha