برگزاری نشست بصیرتی و سیاسی توسط  کانون صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر نشست بصیرتی و سیاسی توسط کانون صیاد شیرازی ملایر برگزار می‌شود.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان  در ملایر گفت:  همزمان با سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر برنامه های فرهنگی توسط کانون شهید صیاد شیرازی روستای نازول در فضای  باز  مسجد برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر از برگزاری نشست سیاسی و بصیرتی با موضوع سوم خرداد خبر داد و گفت: این نسشت به صورت عمومی و برای  اقشار مختلف مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط یکی از راویان دفاع مقدس  استان برگزار می شود.

 

وی همچنین به برنامه ریزیهای انجام شده برای برگزاری برنامه های اوقات فراغت توسط این کانون اشاره کرد و گفت: قرار است برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و هنری و قرآنی را در ایام تابستان در این کانون داشته باشیم.

وی در ادامه از افتتاح اتاق ورزش این کانون در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این اتاق ورزشی به مساحت یکصد متر مربع است که توسط اهالی برای کانون اهدا شده و قرار است ورزش های مختلفی از جمله فوتبال دستی، پین  وپنگ،  و... در آن برای اعضا ی کانون داشته داشته باشیم .

ترکاشوند با بیان اینکه بخشی از تجهیزات ابن  اتاق ورزشی توسط خیرین اهدا شده و قرار است اداره ورزش و جوانان نیز همکاری لازم را در تجهیز آن داشته باشد گفت: این اتاق ورزشی برای خواهران و براداران و به صورت روزهای زوج و فرد قابل استفاده خواهد بود.

وی به  برنامه های مختلفی این کانون در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: برگزاری  مسابقه فوتسال جام رمضان ،توزیع حدود 300 بسته معیشتی  در بین خانواده های نیازمند، برنامه احیای شب های  قدر نیز به مدت سه شب  در فضای باز، برگزاری یک مسابقه کتابخوانی،  برگزاری  دوره ختم خوانی قرآن کریم ، طرح سه شنبه  های تکریم و... از برنامه های انجام شده در ماه رمضان امسال توسط کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی بوده است

وی با  بیان اینکه  کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است گفت: از زمان شیوع کرونا فعالیتهای این کانون  به خوبی انجام شده است.

 

کد خبر 1059130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha