بولوار مهدیه به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان افتتاح شد

کاظمی گفت: برای پروژه بولوار مهدیه به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده، این پروژه به طول ۱.۷ دهم کیلومتر و اجرای دو باند، فضای سبز، کانال جمع آوری آب های سطحی و کانال فاضلاب انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «خلیل الله کاظمی» عصر(۲ خرداد) در مراسم افتتاح پروژه بولوار مهدیه به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) اظهار کرد: به طور کلی بیشترین میزان زحمت این پروژه توسط آقای زینت بخش شهردار منطقه ۱۲ انجام شده است، در تاریخ ۹ بهمن ماه سال گذشته عملیات مربوط به اجرای بولوار مهدیه توسط شهرداری منطقه ۱۲ آغاز شد و امروز پس از گذشت ۱۱۲ روز پروژه آماده بهره برداری است.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: برای این پروژه ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است، در این پروژه بولوار مهدیه به طول ۱.۷ دهم کیلومتر و اجرای دو باند، فضای سبز، کانال جمع آوری آب های سطحی و کانال فاضلاب انجام شده است همچنین بخشی از پروژه درگیر تسهیل حریم بود که از شرکت آب و فاضلاب، آستان قدس رضوی و بخش خصوصی که در این زمینه مساعدت های لازم را انجام دادند، تشکر می کنم.

 

وی بیان کرد: علاوه بر این یک کیلومتر در بزرگراه پیامبر اعظم کار شده است و حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ متر تعریض و ۶۰۰ تا ۷۰۰ متر کند رو ایجاد شده است، با اجرای این پروژه عملا دسترسی مناسبی به محدوده الهیه توسط ببزرگراه مشهد- چناران که در حال احداث است و انشاالله تا اواخر تیر ماه به بهره برداری می رسد، ایجاد می شود که بار ترافیکی که به میدان قایم منتقل می شود را کاهش می دهد.

 

کاظمی افزود: وی اضافه کرد: اجرای این پروژه همچنین سطح دسترسی منطقه ۱۲ در شبکه معابر شهری و استفاده از ظرفیت ترافیکی معابر داخلی محدوده این منطقه در تخلیه بار ترافیکی ورودی شهر مشهد از سمت چناران و گلبهار و سطح ایمنی و کیفی محور بزرگراه پیامبر اعظم (ص( را ارتقاء خواهد داد.

 

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: پاسخ گویی به نیاز شهروندان و افزایش سطح رضایتمندی، بهبود و بهسازی شبکه معابر شهرداری منطقه ۱۲ و سرعت بخشیدن به آبادانی و ساخت و ساز منطقه از دیگر اهداف اجرای این پروژه بوده است.

 

کاظمی با بیان اینکه در این پروژه بولواری به طول ۱۷۰۰ متر و عرض ۴۵ متر در انتهای بلوار مهدیه احداث شده و این منطقه را به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) متصل خواهد کرد همچنین بزرگراه پیامبر اعظم (ص) نیز به طول بیش از یک کیلومتر تعریض و معبری کندرو به طول ۷۰۰ متر و عرض متوسط ۹ متر احداث شده است.

 

وی گفت: برای پروژه بازگشایی بولوار مهدیه و اتصال آن به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) بیش از۳۰۰۰۰ متر مکعب خاکبرداری، ۱۵۰۰۰ متر مکعب لایه تقویتی، ۶۳۰۰ متر مکعب لایه زیراساس، ۶۳۰۰ متر مکعب لایه اساس ، ۶۵۰۰ متر طول جدول، ۳۵۰۰ متر طول کانال هدایت آبهای سطحی، ۴۵۰۰۰ متر مربع آسفالت و ۱۵۰۰۰ مترمربع فضای سبز اجرا شده است.

کد خبر 1059400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha