اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و جریان سازی رسانه ای محور فعالیت رسانه ها برای انتخابات باشد

پیرسبزی محتواسازی رسانه ای برای فضای مجازی را از مهم ترین رسالت های اصحاب رسانه دانست و گفت: اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و جریان سازی رسانه ای محور فعالیت رسانه ها برای انتخابات باشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز (۲ خرداد ماه) در نشست با اعضای خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همواره از برنامه های پیشنهادی خانه مطبوعات و رسانه حمایت خواهیم کرد، اظهار کرد: توجه به آموزش سواد رسانه ای و محتواسازی رسانه ای، مهم ترین ضرورت کار رسانه ها به ویژه در جهت زمینه سازی برگزاری انتخابات سالم و پرشور در جامعه است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد محتواسازی رسانه ای برای فضای مجازی را از مهم ترین رسالت های اصحاب رسانه عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره سعی در دلسرد کردن مردم به حضور در انتخابات دارند، باید در مقابل این هجمه ها آمادگی مقابله به ویژه در تولید محتوا را داشته باشیم.

وی از خانه مطبوعات استان خواست با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به آموزش سواد رسانه ای، اهتمام بیشتری داشته باشند.

کد خبر 1059403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha