۲۰ هزار مهرانی واجد شرایط رای دادن هستند

فرماندار شهرستان مهران گفت: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر۲۰ هزار مهرانی واجد شرایط رای دادن هستند.

«اسد قاسمی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا یکی از موضوعات مهم در برگزاری انتخابات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع این بیماری است.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه برای برگزاری باشکوه انتخابات و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی  تمهیدات لازم  در شعب اخذ رای برنامه ریزی شده است.

 

فرماندار مهران یادآور شد: ۳۳ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا توسط هیئت اجرایی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به وضعیت ثبت نام کاندیدا‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، گفت: در مجموع تعداد ۳۷ نفر برای شورای شهر و روستا در این شهرستان مرزی نام نویسی کردند که از این تعداد ۲۵ در شهر مهران و ۱۲ نفر نیز شهر صالح آباد است.

 

فرماندار مهران تاکید کرد: ۹۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در بخش‌های مختلف برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا را در این شهرستان بر عهده دارند.

 

قاسمی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و فراهم نمودن زمینه حضور گسترده در انتخابات پیش رو باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد ضمن اینکه تصمیم گیری‌ها، اقدامات و حتی رفتار عوامل برگزار کننده باید به نحوی باشد که منجر به حضور حداکثری شود.

کد خبر 1059451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha