انتفاضه فلسطین سرآغاز یک قدرت نمایی جدید برای پایان بخشیدن به سیطره رژیم اسراییل است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: انتفاضه مردم فلسطین سرآغاز یک قدرت نمایی جدید از هسته های مقاومت برای پایان بخشیدن به سیطره رژیم اسراییل بر قوای نظامی است.

احمد راستینه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به انتفاضه مردم فلسطین گفت: سالیان است که جبهه مقاومت با سازماندهی هسته ای مقاومت قدرت افزایی بین المللی را شکل داده است و هر روز شاهد تنگ شدن فضای حیاتی رژیم اسراییل هستیم.

 

 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زیاده خواهی رژیم اسراییل این بار خیلی زود توسط جبهه مقاومت فلسطین پاسخ داده است دیگر الان پاسخ جبهه مقاومت با سنگ و پوب نیست. موشک های جبهه مقاومت نشان داد که گنبد آهنین رژیم اسراییل دیگر بی ارزش است و این رژیم در چهاردیواری خودش که برای امنیت اش کشیده است، حصر شده است.

 

وی تصریح کرد: انتفاضه فلسطین سرآغاز یک قدرت نمایی جدید از هسته های مقاومت برای پایان بخشیدن به سیطره رژیم اسراییل و قوای نظامی است و این اتفاقی که امروز افتاد نشانه هایی از شکست قطعی رژیم اسراییل است که به جهان مخابره شد و مطمئنا هر رویارویی دیگری در آینده شکل گیرد به لحظات ویران شدن رژیم اسراییل منجر خواهد شد.

 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مورد رژیم اسراییل آنچه که وعده داده شده است که 25 سال آینده وجود نخواهد شد به لطف خدا، جبهه مقاومت و قدرت افزایی که امروز هسته های مقاومت در اقصی نقاط دنیا شکل داده اند و با تاسی از آرمان های بزرگ امام خمینی (ره) قطعا محقق خواهد شد.

کد خبر 1059779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha