دفاع از مظلومان تا تأسیس کشور فلسطین به پایتختی قدس ادامه دارد

نماینده مجلس تونس ضمن تأکید بر پایان محاصره زمینی و هوایی غزه گفت: عضویت رژیم صهیونیستی در سازمان‌های بین‌المللی باید لغو شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نورالدین البحیری در چهارمین نشست فوق‌العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی که عصر امروز (دوشنبه، 3 خرداد ماه) با حضور هیأت‌های پارلمانی و مجامع بین‌المللی پارلمانی 15 کشور اسلامی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن ابلاغ پیام تشکر الغنوشی رئیس مجلس نمایندگان از مهمان‌نوازی قالیباف گفت: تونس بر همبستگی خود با فلسطین تأکید دارد و از آنها حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: فلسطینان در سرزمین شهدا زندگی می‌کنند و ما برای آزادی قدس شریف تلاش می‌کنیم چرا که رژیم صهیونیستی جنایات متعددی را علیه فلسطینان بی‌دفاع صورت داده است و به تمام معنا اشغال نظامی انجام می‌دهد و به مقدسات سرزمین‌های دیگر تجاوز می‌کند که کسی باید جلوی آنها را بگیرد.

البحیری اضافه کرد: وقت آن رسیده برای دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین در جهت تأسیس این کشور به پایتختی قدس واحد شویم.

نماینده مجلس تونس در پایان خاطر نشان کرد: باید هر چه سریعتر به محاصره زمینی و هوایی غزه پایان داده شود که برای این امر باید هیأت پارلمانی به این منطقه اعزام شود، همچنین عضویت رژیم صهیونیستی در سازمان‌های بین‌المللی باید لغو شود.

کد خبر 1059851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha