حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار و قدرت نظام را افزایش می دهد

حجت الاسلام به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار و قدرت نظام را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «قدرت الله خرم روز» امروز (۴ خرداد ماه) در نشست توجیهی و هم اندیشی با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: به مطالبات اصحاب رسانه توجه خواهد شد اما مطالباتی که نیاز جامعه ما را بشناسد و دغدغه مند مطالبه گری کند.

 

مسئول دفتر شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صداقت در بیان مطالب و انتشار آنها مهم بوده و نباید رسانه تحت تاثیر فضاسازی رسانه هایی باشد که دنبال بر هم زدن آرامش جامعه هستند.



وی در ادامه، یادآور شد: همه اصحاب رسانه ما سواد رسانه ای و آگاهی رسانه ای دارند و می دانند دنیای استکبار، صهیونیست ها، ضد انقلاب و منافقین تمام تلاششان را با راهبرد بر هم زدن آرامش مردم ایران بسته و عدم آگاهی رسانه به مردم خطرساز است.
 


حجت الاسلام خرم‌ روز ضمن تاکید بر اینکه آموزش رسانه ها نباید دست کم گرفته شود، ادامه داد: اگر صداقت در بیان نباشد نمی شود واقعیت را کتمان کرد، چرا که یک خبر دروغ فضای فکری جامعه را دچار مشکل می کند و حتی اگر تکذیبیه هم درج شود، آثار روانی آن ادامه خواهد داشت.

 

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مسئولان ما در دنیا با اقتدار مردمی حرف می زنند و با قدرت حضور پیدا می کنند، پس حضور حداکثری سرنوشت ساز است.



وی با تاکید بر اینکه سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت را پیش رو داریم، گفت: شورای نگهبان دارای شرح وظایفی مشخص بوده و وظیفه شورای نگهبان عمل به قانون بوده و این جناح و آن جناح اصلا در شورای نگهبان مورد توجه نیست .



حجت الاسلام خرم روز عمل به قانون را مطالبه مردم از شورای نگهبان دانست و خاطرنشان کرد: رسانه ها نیز باید در بیان مطالب صداقت داشته باشند، نه تنها رسانه بلکه همه موظف هستیم در انجام وظیفه خود صداقت و امانت داری را رعایت کنیم.



وی به اشاره به جمله ای از امام (ره) در خصوص شورای نگهبان، گفت: رسانه ها در استان با اعتمادسازی آرامش را در محل شعب اخذ رای فراهم کنند .

کد خبر 1060146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha