شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی تشکیل می شود

رزم، گفت: در راستای برخورد با تخلفات و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد رزم»، امروز(4خرداد)، در نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی اظهارداشت: بخش نامه مرتبط با پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در هر انتخابات از سوی قوه قضائیه صادر و در سطح استان و شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

 

رئیس کل دادگستری لرستان ابراز امیدواری کرد که بتوان در راستای اجرای این بخش نامه با جمع آوری اخبار و اطلاعات جرایم و تخلفات کاندیداها، هواداران کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، مدیران و … رسیدگی شود.

 

وی با بیان اینکه هدف اصلی بر پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات است، گفت: با مدیرانی که از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدای خاصی استفاده کنند برخورد خواهد شد.

 

رزم از ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: کمیته‌های ۶ گانه در راستای اجرای این بخش نامه تشکیل شده است.

 

وی اظهار داشت: یک یا دو شعبه دادیاری و بازپرسی در دادسرا، یک شعبه در دادگاه کیفری ۲ و یک شعبه هم در دادگاه تجدید نظر تعیین خواهد شد.

 

رزم بیان کرد: کمیته رصد مدیران برای ارشاد و نصیحت خاطیان و مدیرانی که از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیدای خاصی استفاده کنن،د نیز تشکیل می‌شود.

کد خبر 1060239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha