هدف عرفان های نو ظهور انحراف نسل جوان جامعه است

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: هدف عرفان های دروغین و فرقه های نوظهور به انحراف کشاندن نسل جوان جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام حکمت علی مظفری، رئیس کل دادگستری استان مرکزی، امروز ( 18بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به خطر عرفان های دروغین و فرقه های نوظهور جامعه اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با گذشت بیش از سی سال از انقلاب همواره در صدد ضربه زدن به آن هستند.


وی با اشاره به اینکه دشمنان در جنگ نظامی بر علیه ایران کاری از پیش نبردند افزود: امروز با توطئه های فرهنگی و درست کردن فرقه های دورغین در صدد خدشه دارد کردن ایران اسلامی هستند.


رئیس کل دادگستری استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه هدف این عرفان های نوظهور انحراف و گمراهی نسل جوان کشور است خاطر نشان کرد: آنان می خواهند نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی را از اعتقادات دین و معنویتشان دور کرده و پایه های نظام اسلامی را سست کنند.

 

حجت الاسلام مظفری در بخش دیگری از سخنانش به تخلفات انتخاباتی در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: هرگونه بداخلاقی و تخلفات انتخاباتی از سوی نامزدها، هوادارانشان و رسانه ها با حساسیت دنبال شده و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون چندین مورد تخلفات انتخاباتی از حوزه های ششگانه انتخاباتی استان مرکزی گزارش شده که موارد در دست پیگیری و اقدام است، گفت: حضور اخلاق مدار نامزدها در عرصه انتخابات و رای دادن آگاهانه مردم به نامزدهای اصلح تکلیفی شرعی و اجتماعی است که باید به آن دقت کافی شود.

 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: در 10 ماهه امسال 157 هزار و 67 فقره پرونده به محاکم دادرسی این استان وارد شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 11 درصد رشد دارد که 154هزار و 585 پرونده قضایی نیز در محاکم دادرسی استان مختومه شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 14 درصد افزایش یافته است.

 

پایان پیام/

کد خبر 106042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha