زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواست مقام معظم رهبری است، گفت: ما باید زمینه این مشارکت حداکثری را فراهم آوریم.

حجت الاسلام اکبر احمدپور در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر اینکه انتخابات باید محور وحدت در جامعه قرار گیرد، گفت: انتخابات از این منظر می تواند محور وحدت باشد که باعث شود همه گروه ها با حضور در انتخابات نقش خودشان را در تعیین سرنوشت سان مشخص کنند.

 

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور در انتخابات وظیفه شرعی، دینی و ملی است، اظهار داشت: مردم ما باید بدانند که حضورشان در انتخابات به نفع کشور، آینده و سرنوشت شان است و در عین حال با مشارکت در انتخابات از منافع ملی صیانت می کنند.

 

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: اگر ما معتقدیم در انتخابات باید حداکثر مردم حضور پیدا کنند، قاعدتا حضور حداکثری مبتنی بر این است که ما زمینه حضور همه سلایق، گروه ها و جناح ها و مجموعه های مختلف در نظام را در انتخابات فراهم آوریم.  هر کسی با هر گروه و سلیقه ای باید در انتخابات حضور پیدا کنند.

 

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات خواست رهبری است، گفت: باید بدانیم که حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث صیانت از انقلاب و نظام می شود و هرچه مردم در انتخابات بیشتر حضور داشته باشند، یقینا وزن سیاسی کشور در دنیا و جهان تغییر خواهد کرد و نگاه دولت ها و ملت ها نسبت به ما و انقلاب و ریاست جمهوری و انتخابات نگاه متفاوتی خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: ما باید زمینه انتخاب رییس جمهوری را فراهم کنیم که انتخاب اش مبتنی بر آرای حداکثری مردم باشد. اگر این اتفاق بیفتد رییس جمهور منتخب از پشتوانه ملی و انقلابی مردم برای حضور در میادین بین المللی برخوردار است.

کد خبر 1060435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha