افول آمریکا و اسرائیل نتیجه مقاومت کشورهای آزادی‌خواه است

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل در حال افول هستند گفت: هرگاه بر مبنای اصول، مؤلفه‌ها و آموزه‌های دینی استقامت و پایداری کرده‌ایم، پیروز بوده‌ایم،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (چهارشنبه ۴ خرداد) در مراسم صبحگاه نیروهای پایگاه هوایی دزفول با اشاره به آیه ۳۰ سوره فصلت اظهار کرد: این آیه شریفه از مقاومت و استقامت رمزگشایی کرده با تعابیر بسیار زیبا و عمیق نقشه راه کاملی را به صورت کلیدواژه ارائه داده است.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خداوند برای برداشتن ترس و خوف از دل مؤمنان به واسطه فراهم کردن اسبابی حکمت‌ها و سنت‌ها را جاری می‎سازد، اگر افرادی بر عهد خود در مسیر الهی ثابت قدم و راسخ باشند خداوند این اسباب را فراهم خواهد کرد.

 

وی به به پیروزی و شادی مردم غزه اشاره کرد و ادامه داد: شکست رژیم پوشالی صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطینی‌ها را می‌توان تفسیر همین آیه دانست که ترس را از دل کسانی که در مسیر الهی راسخ هستند برداشته و در دل دشمن می‌اندازد.

 

حجت‌الاسلام قاضی تصریح کرد: دشمن در طول جنگ تحمیلی ۱۷۶ موشک از انواع موشک‌ها به دزفول زد ولی مردم مقاومت کردند تا آنجا که امام راحل و مقام معظم رهبری تعابیری در پی مقاومت مردم دزفول دارند از جمله دزفول سرزمین افتخارات و دزفول دین خود را به اسلام ادا کرد.

 

وی ثمره مقاومت را پیروزی دانست که در دنیا جواب داده است و خاطر نشان کرد: هر گاه بر مبنای اصول، مؤلفه‌ها و آموزه‌های دینی استقامت و پایداری کرده‌ایم، پیروز بوده‌ایم، همانگونه که استقامت، برای مردم دزفول، غزه و  فلسطین و جبهه مقاومت افتخار شد و خداوند به شهدای جبهه مقاومت از جمله حاج قاسم عزت فراوان بخشید.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به سخن تاریخی مقام معظم رهبری که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید ابراز کرد: کارشناسانی از غرب نیز بر این مسئله صحه گذاشته‌اند که اسرائیل و استکبار جهانی آمریکا رو به افول است و این نتیجه مقاومت است.

 

وی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: از طرفی صف بندی دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی و از سوی دیگر انتخابات، امروز کشور را در شرایط بسیار حساسی قرار داده است؛ در انتخابات پیش رو رقابت بین دو جریان انقلابی و غربگرا است که برای انتخاب درست باید ملاک‌ها را به درستی بشناسیم.

 

حجت‌الاسلام قاضی با اشاره به کلیدواژه‌هایی برای شناخت جریان انقلابی و شاخص‌های جبهه انقلاب، برای تشریح جریان انقلابی اذعان کرد: از مؤلفه‌های اصلی جبهه انقلاب اصل مردمداری، تعلق نداشتن به گروه و جناح خاص، ساده و بی‌آلایش و صداقت با مردم، تمرکز بر خدمت رسانی و انگیزه خدمت به اقشار آسیب پذیر و محرومان، جهت دادن جامعه به سمت شفافیت و آگاهی و روشنی بخشی، و امید آفرینی و نشاط بخشی به جامعه است.

 

وی با اشاره به احادیثی از امام علی (ع) یاد آور شد: انتخابات یک فرصت است که اگر آن را غنیمت نشمرده و اقدام به عمل نشود به تعبیر امیرالمؤمنین (ع) شدیدترین غصه‌ها را در پی دارد.

 

کد خبر 1060453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha