با شعار نمی‌شود کشور را اداره کرد

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه با شعار نمی‌شود کشور را اداره کرد تاکید کرد: .مردم باید توجه کنند شخصیتی جهادی، مردمی و انقلابی را انتخاب کنند تا بتواند مشکلات مردم را بخوبی مرتفع کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله حسینی بوشهری امروز (چهارشنبه۵خرداد) در آیین رونمایی از جدیدترین آثار پژوهشگاه دین و رسانه گفت: حضور مردم در صحنه ی انتخابات، نشانی محکم و استوار از ایستادگی ملت ما مقابل دشمنان اسلام و انقلاب است.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به اینکه انتخابات باعث نوسازی و تحرک در جامعه می‌شود افزود:  رئیس جمهوری اختیارات بسیار بالایی دارد و مردم باید توجه داشته باشند که چه کسی را انتخاب می‌کنند و این اختیارات را به چه کسی می‌دهند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با شعار نمی‌شود کشور را اداره کرد و مردم باید توجه کنند شخصیتی جهادی، مردمی و انقلابی را انتخاب کنند تا بتواند مشکلات مردم را بخوبی مرتفع کند.

 

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه رئیس جمهوری آینده ایران اسلامی باید با نگاه به توانمندی های داخلی، مشکلات کشور را مرتفع کند، افزود: جوانان کشور بالاترین ظرفیت انقلاب اسلامی هستند و رئیس جمهوری نباید با نگاه به بیرون، مردم را از توان داخلی محروم کند.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه در ادامه به نقش چشمگیر رسانه ملی در انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: رسانه ملی بار سنگین تبلیغات نامزد ها را بعهده دارد و حتی برای گمنام ترین نامزدها فرصت برابر تبلیغاتی ایجاد می‌کند.

 

رئیس جامعه مدرسین گفت: رسانه ملی در جلوگیری از اسراف در تبلیغات نامزدها و نمایش اقتدار نظام اسلامی در برگزاری انتخاباتی آزاد، نقشی یگانه به عهده دارد.

 

وی بر رعایت اخلاق اسلامی و قانون در تبلیغات انتخاباتی خصوصا مناظره های تلویزیونی تاکید کرد و گفت: مناظره های انتخاباتی نباید به گونه ای برگزار شود که دستاوردهای 42 ساله ی انقلاب اسلامی زیر سوال رود و به حربه ای در دست دشمنان برای تخریب چهره نظام تبدیل شود.

 

آیت الله حسینی بوشهری برنامه محوری و ارائه شعارهای عملی را از جمله ویژگی های نامزد مطلوب در انتخابات ریاست جمهوری دانست و افزود: نامزدهای انتخابات باید حرمت دستگاه‌های مسئول در انتخابات خصوصا شورای محترم نگهبان را نگه دارند، چرا که شورای نگهبان نهادی تعریف شده در قانون است.

 

گفتنی است در این آیین از سه اثر پژوهشگاه دین و رسانه شامل اخلاق مناظره از دیدگاه قرآن، ایده ها برای انتخابات و فصلنامه اشارات پیرامون موضوع انتخابات، رونمایی شد.

کد خبر 1060526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha