شخصیت و اندیشه امام خمینی(ره) در جامعه ترویج شود

پورحضرت با اشاره به نقش تعیین‌کننده امام خمینی(ره) در احیای اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی،گفت: تبیین و ترویج اندیشه‌ها و تفکرات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» امروز(چهارشنبه، 5خرداد) در جلسه ستاد گرامیداشت 14 و 15 خرداد اظهار کرد: پس از گذشت چند دهه از رحلت جانگداز امام راحل بر همه واجب است که در راستای پاسداشت و گرامیداشت این روز از تمام ظرفیت‌های خود در راستای ترویج شخصیت رهبر جهان اسلام که تلاش ها و همت این رهبر فرزانه در طول فرایند پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس و رهبری حکیمانه ایشان بر همگان شفاف و مبرهن است، تلاش کنند.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی پایه‌گذار حکومت اسلامی در جهان است افزود: باید روز به روز که جلوتر می‌رویم در ترویج شخصیت این امام بزرگوار تلاش کنیم.

 

وی با بیان اینکه هدایت و روشنگری این شخصیت گران سنگ در آن دوران و در زمان فعلی باید پایه و اساس اقدامات ما در همه مسئولیت‌ها باشد گفت: امام خمینی(ره) نمونه بارز یک حاکم اسلامی بودند لذا بر همه واجب است در منویات اداری و ابلاغی خود امام راحل را مدنظر قرار داده و راهش را ادامه دهیم.

 

پورحضرت با بیان اینکه مناسبت‌های ملی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مختص به نهاد خاصی نیست تصریح کرد: بر همگان واجب است که در راستای گرامیداشت مناسبت‌های ملی مشارکت و نقش داشته باشند.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه حضور و اهتمام دولتی‌ها در مناسبت‌های ملی مهم است خاطرنشان کرد: نقش یک سری از نهادها و دستگاه های دولتی همچون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه‌ها و ... در اجرای برنامه‌های ملی حائز اهمیت است زیرا باید در راستای ترویج فرهنگ و شخصیت امام راحل تلاش کنند.

 

وی با اشاره به نقش تعیین‌کننده امام خمینی(ره) در احیای اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی متذکر شد: تبیین و ترویج اندیشه‌ها و تفکرات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ضروری است.

 

فرماندار ماسال بیان کرد: اقدامات لازم برای تولید محتوا و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و همچنین هماهنگی‌های لازم برای پخش ویژه برنامه‌ها و فیلم‌های مستند و برپایی نشست‌های تحلیلی با حضور کارشناسان سیاسی و مذهبی از فضای مجازی و مساجد و بقاع متبرکه شاخص انجام شود.

 

پورحضرت اظهار کرد: در کنار تبلیغات مناسب محیطی، نصب المان ها و یادمان‌های ویژه این ایام در سطح شهرستان‌ها، تولید محتوای مناسب در خبرگزاری‌ها، پورتال‌های اداری، سایت‌ها و تلویزیون‌های شهری انجام شود.

 

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: آنچه که امروز برای جمهوری اسلامی حائز اهمیت است برگزاری انتخابات سالم و امن با مشارکت حداکثری است.

 

پورحضرت با اشاره به اینکه همه ما می‌توانیم در انتخابات پرشور نقش اساسی داشته باشیم افزود: دستگاه های خدمات رسان در زمینه جلب رضایت عمومی تلاش کنند.

 

فرماندار ماسال با اشاره به برگزاری فریضه الهی نماز جماعت در ادارت گفت: متاسفانه ویروس کرونا این موضوع را در ادارات تحت تاثیر قرار داده که مدیران باید تلاش کنند تا این فریضه مهم را در ادارات دوباره رونق دهند.

 

وی با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ نماز تلاش کنند خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان در نماز جمعه حضور داشته باشند.

 

کد خبر 1060545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha