آگاهي و بصيرت راه مقابله با نفوذ دشمنان در انتخابات است/ امنيت و سلامت انتخابات مهم ترین ماموريت پليس

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه انتخابات یک تکلیف دینی ، شرعی است و نقش مهمی در ارتقاء توان امنیت کشور دارد، گفت: امنيت و سلامت انتخابات بعنوان یک پدیدملی ،مهمترین ماموريت پليس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار «دلاور  القاصی مهر» درنشست تخصصی با معاونان انتظامی استان، اظهار کرد: نيروي انتظامي متصل به ولايت فقيه و تابع ولی امر مسلمين است و به هيچ حزب و گروهي وابستگي ندارد و تنها به وظيفه ذاتي خودکه همان برقراري نظم وامنيت در انتخابات است عمل مي کند.

 

وی افزود: در اين شرايط زماني حساس، همه ما وظيفه داريم ضمن استفاده از رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، با هوشياري و آگاهي كامل در انتخاب فرد اصلح گام برداريم و كوچكترين توجهي به ياوه گويي هاي دشمنان نداشته باشيم.

 

سردار القاصی مهر بر لزوم فراهم شدن زمینه های حضور پرشور و حداکثری مردم در این دوره از انتخابات مهم تاکید کرد و گفت: این حضور پرشور، پاسخ قاطع و کوبنده ای مردم ولایت مدار  و متدین ایلام به یاوه گویی های  دشمنان است که بار دیگر انسجام و همبستگی ملی خود را در پشتیبانی از آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام بابیان اینکه تأمین امنیت انتخابات و حراست از صندوق‌های رأی بر عهده‌ی نیروی انتظامی است و این نیرو با تمام توان آمادگی لازم را برای انتخابات سالم را دارد، گفت: مهمترین وظیفه نیروی انتظامی در انتخابات حفظ و حراست از آرای مردم است تا مردم به راحتي و در کمال آرامش در پاي صندوق هاي رأي حضور پيدا کند و رأي خود را در صندوق اخذ آراء بياندازند.

 

وي با اشاره به اينکه کارکنان ناجا مانند ساير اقشار مردم در انتخابات حضور پر رنگ خواهند داشت، یادآور شد: انتخابات نقش مهمي در اقتدار و مشروعيت و دوام يک نظام دارد و يکي از اصلي ترين و بنيادي ترين مباني تثبيت حاکميتي در هر کشوري با شکوه برگزارشدن انتخابات و شرکت حداکثري مردم در آن بوده که نماد مردم سالاري اجتماعي است و تحقق اين امر مهم در واقع بستر ساز ايجاد امنيت پايدار محسوب مي شود.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: آگاهي و بصيرت راه مقابله با نفوذ دشمنان در انتخابات است و حضور مردم در صحنه هاي مختلف به خصوص انتخابات باعث مي شود دشمن چشم طمع به اين مملکت نداشته باشد.

کد خبر 1060604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha