لیست حمایتی جامعه اصناف و بازار از کاندیداهای شورای شهر بزودی اعلام می‌شود

ایرانی جم گفت: جلسه کمیته های تخصصی برای انتخاب لیست حمایتی جامعه اصناف و بازار از کاندیداهای شورای شهر در حال برگزاری است و بزودی اسامی کاندیداها اعلام خواهد شد.

«سعید ایرانی جم» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جلسه کمیته های تخصصی برای انتخاب لیست حمایتی جامعه اصناف و بازار از کاندیداهای شورای شهر در حال برگزاری است و بزودی اسامی کاندیداها اعلام خواهد شد.

 

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل تصریح کرد: تاکنون کمیسیون تخصصی برای حوزه های اجتماعی، فنی، بهداشت و سلامت، حمل و نقل، حقوقی و برنامه و بودجه تشکیل شده تا کاندیداها برنامه های خود را برای معرفی به عنوان کاندیدای حمایتی جامعه اصناف و بازار در این کمیسیون ها مطرح کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مهمترین هدف در اعلام لیست حمایتی جامعه اصناف و بازاریان است، افزود: تاکنون 32 کاندیدای اصلاح در حوزه های مختلف مشخص شده است که تا هفته آینده لیست واحد برای حضور حداکثری جامعه اصناف و بازاریان معرفی خواهد شد.

 

ایرانی جم اضافه کرد: 16 نفر به تعداد اعضای اصلی و علی البدل شورای شهر اردبیل برای عموم همشهریان به عنوان لیست حمایتی جامعه اضناف و بازاریان معرفی خواهند شد.

 

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل یادآور شد: جامعه اصناف و بازاریان از هیچ حزب و جناح جانبداری سیاسی نمی کند و مهمترین وظیفه خود عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات را مدنظر قرار داده است.

 

ایرانی جم عنوان کرد: معرفی کاندیداهای شایسته برای افزایش توانمندی اعضای شورای شهر در پیش برد اهداف است.

کد خبر 1060802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha