نباید منافع ملی کشور را در مقابل منافع جناحی هزینه کرد

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه نباید منافع ملی را در مقابل منافع جناحی هزینه کرد، افزود: مشارکت حداکثری وظیفه همه است و باید یکدیگر را برای این حضور دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در جلسه ستاد ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد  با اشاره به اینکه امام راحل منادی و معمار این انقلاب است که بزرگترین خدمت را در تاریخ ایران انجام داده است، گفت: به فرموره رهبری، شناسنامه این انقلاب نام امام است.

 


آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه همه ما مدیون امام راحل هستیم، افزود: این روز تجدید پیمان و میثاق با ارمان های انقلاب است که تکرار آن لازم و ضروری است.

 

وی افزود: مردم به صورت خودجوش در طول این مدت علاقه و گرامیداشت خود را به آن حضرت نشان می دهند ولی به دلیل کرونا برنامه ها دستخوش تغییرات شده است.
امام جمعه زنجان افزود: با وجود تمام دشمنی ها علیه نظام کارهای بزرگی در طول انقلاب در عرصه های مختلف انجام شده است.

 


نماینده ولی فقیه در استان به فرمایش رهبری که انقلاب ایران را با انقلاب های دیگر دنیا مقایسه کردند اشاره کرد و گفت: انقلاب های دیگر دشمنانی همچون امریکا را نداشتند ولی در مقایسه با این انقلاب ها، ایران اسلامی جزو آزادترین کشورهاست و انتخابات آزادانه بسیاری در کشور برگزار شده است.

 


وی با بیان اینکه برای داشتن استقلال و حفظ هویت باید مشکلات را تحمل کرد، گفت: مردم باید در انتخابات حضور گسترده ای داشته باشند.

 


به گفته آیت الله خاتمی، پایه انقلاب ایران مردمی است و دشمن تلاش می کند حضور مردم را کمرنگ کند .

 


وی ادامه داد: برای پیروزی انقلاب خون های بسیاری بر زمین ریخته شده است، افزود: مردم ایران همواره پای کار هستند و مسئولان دل مردم را خالی نکند، اختلاف افکنی آفت این انقلاب است.

 


نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه منافع ملی را در مقابل منافع جناحی نباید هزینه کرد، افزود: مشارکت حداکثری وظیفه همه است و باید یکدیگر را برای این حضور دعوت کرد.

 

خاتمی به تاکیدات رهبری بر مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت کرونا منشا بسیاری از مشکلات در کشور است ولی برای حفظ انقلاب باید پای صندوق های رای حاضر شود.

کد خبر 1060811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha