احیای نام امام راحل، احیای ارزش‌های اسلامی، دینی و انقلابی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در نشست ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد خراسان شمالی، احیای نام امام راحل را احیای ارزش‌های اسلامی، دینی و انقلابی نام برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین "رضا نوری" امروز پنج‌شنبه در نشست ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد خراسان شمالی، احیای نام امام راحل را احیای ارزش‌های اسلامی، دینی و انقلابی نام برد.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بر فضاسازی شهر متناسب با این ایام و همچنین بهره مندی از سخنان امام راحل در خصوص انتخابات و مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات باید همه با وفاق و همدلی، زمینه حضور و مشارکت مردم در این صحنه را فراهم کنیم.

 

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به اینکه همیشه پس از اعلام تایید صلاحیت‌ داوطلبان در انتخابات حرف و حدیث‌های فراوانی پیش می‌آید، افزود: در همه کشورها چارچوب مشخصی برای نظارت وجود دارد و بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات رییس جمهوری در هر کشوری سازوکار خودش را دارد پس باید تابع قانون بود.

 

 

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه سازوکار قانونی ما همان نظر شورای نگهبان است، تصریح کرد: باید با هوشیاری و موضع گیری صحیح و همچنین اقناع جامعه، شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

 

 

وی با اذعان بر این مطلب که ممکن است برخی از مردم به دلیل فشارهای اقتصادی و ناراحتی از شرایط در صحنه سیاسی حضور نداشته باشند، تصریح کرد: اما این مسئله دلیل بر مخالفت مردم با نظام و انقلاب و ضد نظام بودن مردم نیست.

 

 

حجت الاسلام "محمدعلی سالاری" رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم در این نشست امام خمینی(ره) را مصداق اَتم تبعیت از امر خدا و مصلح قرن نام برد.

 

 

وی با اشاره به اینکه مراسم ارتحال امام همچون سال گذشته با جمعیت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلی امام خمینی‌(ره) مرکز استان برگزار می‌شود، افزود: اطعام نیازمندان به نیت امام راحل هم از دیگر برنامه‌هاست که در مناطق محروم و حاشیه شهر اجرایی می‌شود.

 

 

"احمد برادران" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی هم با بیان اینکه تمام برنامه های بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به نحو شایسته و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، تاکید کرد: برای اجرای این برنامه ها باید از ظرفیت تمام دستگاه های متولی بهره مند شد.
 

 

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه های سالگرد ارتحال باید در حوزه محتوایی مورد تاکید قرار گیرد لذا برگزاری جلسات بصیرتی و آموزشی الزامی‌ست.

 


 

در ادامه نمایندگان حاضر در نشست، ویژه برنامه‌های این مناسبت و همچنین نظرات خود حول تولید محتوا در فضای مجازی را اعلام کردند و همچنین در پایان از کارگروه‌ها و فعالان ستاد بزرگداشت دهه فجر سال ۹۹ تجلیل شد.

 

 

خبرگزاری شبستان هم به عنوان رسانه فعال در پوشش رسانه‌ای اخبار دهه فجر به همراه خبرگزاری مهر و روزنامه خراسان مورد تقدیر قرار گرفت.

 

 

 

کد خبر 1060854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha