نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای

سیدمحمدی با بیان اینکه همه باید برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم تا به این مقصود برسیم گفت: رسانه‌ها نقش بی بدیل در حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق‌های رای دارند.

«سیدجلال سیدمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: برگزاری انتخابات پرشور یک وظیفه همگانی است و حضور حداکثری در انتخابات، کشور را در برابر بدخواهان مصون می‌کند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه امکانات و شرایط برگزاری انتخابات پرشور با حفظ سلامت مردم در شهرستان فراهم است افزود: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات 28خرداد در شرایط کرونایی شهرستان اندیشیده شده است.

 

وی با بیان اینکه تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای مهمترین وظیفه ما است گفت: برای آینده کشور باید در انتخابات مشارکت داشته باشیم.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه همه باید برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم تا به این مقصود برسیم تصریح کرد: رسانه‌ها نقش بی بدیل در حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق‌های رای دارند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه طبق ماده 54 قانون و ماده 56آیین نامه اجرایی در تاریخ 17خرداد ماه آگهی اسامی نامزدها تهیه و منتشر می‌شود خاطرنشان کرد: زمان تبلیغات کاندیدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از 20لغایت 26خرداد ماه به مدت یک هفته است و هرگونه تبلیغات انتخاباتی خارج از زمان تعیین شده ممنوع و خلاف قانون است و دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

 

کد خبر 1060973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha