توسعه فعالیت های فرهنگی هنری گرایش جوانان به مسجد را دوچندان کرده است

شریفی گفت: توسعه فعالیت ها و ورود مساجد به مسائل مختلف، سبب انگیزه و گرایش جوانان به این مکان مذهبی می شود.

«ابراهیم شریفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: توسعه فعالیت ها و ورود مساجد به مسائل مختلف، سبب انگیزه و گرایش جوانان به این مکان مذهبی می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری راه اندازی کانون های فرهنگی هنری در کنار مساجد را راهکاری مناسب برای توسعه فعالیت ها خواند و اظهار داشت: ورود کانون ها به مسائل اجتماعی به ویژه اشتغالزایی و مهارت آموزی قابل تحسین است.

 

وی اظهار داشت: مساجد به جهت کارکردهای متنوع و فراوانی که دارند، نقش بسیار بسزایی در رفع مشکلات جامعه ایفا می کنند و در سرزمین اسلامی و انقلابی ما، مساجد جایگاه ویژه ای دارند.

 

شریفی گفت: از زمان شیوع کرونا، برنامه های متنوع فرهنگی در راستای مبارزه با این ویروس و اطلاع رسانی اقشار مختلف مردم و همچنین «کمک های مومنانه» در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های مساجد امن ترین مکان برای حضور نسل جوان هستند چراکه حضور پیدا کردن قشر نوجوان و جوان در داخل مساجد، مسیر زندگی آنها را مشخص و هدفمند کرده و گرایش نسل جوان را به مسائل معنوی و دینی به دنبال دارد و موجب استحکام بنیه اعتقادی این نسل در جامعه می شود.

 

کد خبر 1060977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha