حضور حداکثری مردم انتخاب دولت جوان حزب الهی و انقلابی فتح الفتوح مشکلات است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: قطعا حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، انتخاب دولت جوان، حزب الهی و انقلابی، فتح الفتوح  مشکلات است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۷ خرداد حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: رهبر معظم انقلاب از عملکرد یک ساله این مجلس رضایت داشته و فرمودند؛ عملکرد مجلس در یک سال اخیر نشان‌دهنده تلاش، همت بلند و کارآمدی است و در ادامه خطاب چند توصیه مهم به نمایندگان داشتند.


امام جمعه آسمینون افزود: از جمله این توصیه ها انقلابی ماندن، افزایش کارآمدی، وجود عقلانیت و طمانینه، آسیب شناسی رفتار نمایندگان، رعایت اولویت ها و مسائل اساسی با توجه به شعار سال بود.


وی با بیان این مطلب که بخش دوم سخنان رهبری در رابطه با مسئله مهم انتخابات بود، ابراز کرد: مسلم و قطعی است که دشمنان از همه امکانات خود استفاده می کنند تا انتخابات مایه سرشکستگی ملت شود اما به فضل و لطف خداوند و با حضور و همت ملت ایران این انتخابات مایه آبرو و عزت کشور خواهد شد و ملت با حضور حماسی و حداکثری خود قطعا مشت اول را محکم به دهان دشمنان و یاوه سرایان داخلی خواهند زد.


حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: مردم مشت دوم را با انتخاب فرد اصلح و انقلابی به دهان دشمن خواهند زد و تیر خلاص بر تابوت آرزوهای دشمنان را خواهند کوبید و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یاد آور شدند؛ انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثرات آن تا سال ها باقی می‌ماند بنابراین مشارکت حداکثری، انتخاب گزینه کارآمد و جهادی بسیار مهم است.


خطیب جمعه آسمینون اظهار کرد: کسانی هم که مردم را از رفتن به پای صندوق های رای منع کرده و القا می‌کنند که انتخابات بی‌فایده است آنها دروغ می‌گویند و دلسوز مردم نبوده و خیانت کار هستند و قطعا حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، انتخاب دولت جوان، حزب الهی و انقلابی، فتح الفتوح مشکلات است.


وی تاکید کرد: البته که انتخابات شوراهای شهر و روستا هم بسیار مهم است چرا که این انتخابات تأثیر زیادی در مدیریت، عمران و آبادی شهر و روستا دارد.


حجت الاسلام احمدی نیک با اشاره به اعتراضات نسبت به شورای نگهبان، خاطرنشان کرد: کسانی که اعتراض می کنند سه گروه اند برخی اعتراض ها از سر دلسوزی و به دلیل نگرانی از مشارکت پایین مطرح می شود، برخی به دلیل آن که نامزد مورد نظرشان احراز صلاحیت نشده گله‌مند و ناراحت هستند و اما برخی با اصل شورای نگهبان مخالف هستند و با این اعتراضات و انتقادات به دنبال انتقام گرفتن از شورای نگهبان هستند البته که ما باید مواظب باشیم آب به آسیاب دشمن نریزیم.


امام جمعه آسمینون تصریح کرد: یکی از مسائل و نکات مهم در مورد نامزدهای انتخاباتی، توجه جدی نامزدها و کاندیداها به مسائل اصلی کشور و مردم است امروز اساسی ترین و فوری ترین مسئله کشور و مردم مسئله اقتصاد است که باید برنامه های اساسی و حساب شده داشته باشند در واقع باید همه کمک کنند تا این اقتصاد بیمار علاج شود امروز یگانه راه و تنها راه حل مشکلات کشور تحول به نفع جوانان است و دولت جوان انقلابی بهترین راه غلبه بر مشکلات و نسخه علاج بر مشکلات کشور است.


وی با اشاره به جنگ ۱۲ روزه اسرائیل غاصب و وحشی علیه مردم مظلوم غزه، عنوان کرد: این پیروزی با پیام تبریک و تقدیر ولی امر مسلمین جهان از دولت مقتدر و مظلوم فلسطین و گروه‌های مقاومت همراه بود رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم و گروه‌های فلسطینی را سرافراز در آزمون مقاومت و دفاع ۱۲ روزه دانستند.


حجت الاسلام احمدی نیک اضافه کرد: حقیقت این است که ملت بزرگ فلسطین پیروز این آزمون سخت بود و این امر مرهون ۲ نکته است نکته اول آمادگی و استعداد جوانان شجاع فلسطینی و گروه های جهادی و نکته دوم قیام یکپارچه فلسطین در قدس و غزه و کرانه باختری بود بنابراین مسلم است که رژیم صهیونیستی ضعیف تر از همیشه بوده و فلسطین و جبهه مقاومت پیروز این جهاد و دفاع مقدس است.


خطیب جمعه آسمینون در خاتمه، گفت: پیروزی آقای بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را شاهد هستیم که قطعا آینده منطقه و غرب آسیا و جبهه مقاومت شاهد تحولات خوبی خواهد بود.

کد خبر 1061004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha