وظیفه امروز ما تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح است 

حجت الاسلام احمد اکبری نژاد گفت: امروز همه ما وظیفه داریم حرکت کرده و چهره به چهره مردم را آگاه کنیم و به حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح تشویق کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۷ خرداد حجت الاسلام «احمد اکبری نژاد» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: کل آیات قرآن کریم آمده اند مضامین و محتوای بسیار عالی دارند و آیه ۵ سوره مبارکه ابراهیم یکی از این آیات است که خداوند به حضرت موسی(ع) می فرماید؛ ای موسی به وسیله ایام الله قوم خود را تذکر بده و آگاه کن و از ظلمات به طرف روشنایی هدایت کن.


امام جمعه موقت رودبار جنوب افزود: بعضی از روزها ایام الله هستند و اهمیت بسیاری دارند قرآن کریم تاکید خاصی بر این ایام دارد چرا که ایام الله راه را برای روشن و مشخص می کنند.


وی بیان کرد: ایام الله برای انسان هایی که در راه خدا استقامت و صبر می ورزند و شکر گذارند مایه هدایت و رحمت بیشتری است.


حجت الاسلام اکبری نژاد ابراز کرد: در سخت ترین و بدترین  شرایط که یاران رسول الله (ص) تحت فشار و تحریم کفار بودند خداوند به مومنان زمان رسول خدا (ص) به وسیله ایام الله مژده پیروزی می دهد.


خطیب موقت جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: ملت ما با استقامت و صبر در مقابل شکنجه های زمان پهلوی و در بعد آن در زمان دفاع مقدس با اهدای بهترین جوانان و در مرحله دفاع از حرم نشان داد پای دین خدا و انقلاب اسلامی ایستاده است.


وی اظهار کرد: تا لحظه ای که جان در بدن داریم نوکر و خادم خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم زیرا هر چه داریم از خون شهدا و رشادت های این عزیزان است.


حجت الاسلام اکبری نژاد تاکید کرد: خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر این که خود مردم اراده کنند وضع موجود وضع خوبی نیست و مردم در رنج و سختی هستند امروز همه ما وظیفه داریم حرکت کرده و چهره به چهره مردم را آگاه کنیم و به حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح تشویق کنیم.


امام جمعه موقت رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: در کنار انتخابات ریاست جمهوری بحث انتخابات شوراهای شهر و روستا خیلی اهمیت دارد همه باید تلاش کنیم تا شورای جوان و انقلابی شکل بگیرد که نتیجه آن رفاه بیشتر مردم است.

کد خبر 1061014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha