۱۱ شهرستان گیلان زرد شد

حیدرزاده از زرد شدن وضعیت کرونایی ۱۱ شهرستان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «آبتین حیدرزاده» امروز ( شنبه ۸ خرداد ) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی اکثر شهرستان های گیلان زرد شد.

 


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه۱۱ شهرستان گیلان زرد شده است گفت: شهر‌های تالش، آستارا، رضوانشهر، ماسال، صومعه سرا، فومن، شفت، لاهیجان، سیاهکل، لنگرود و املش زرد و مابقی شهر‌های گیلان نارنجی هستند.

 


حیدرزاده با بیان اینکه تغییر وضعیت نشان دهنده ریشه کنی بیماری نیست افزود: خطر کرونا هنوز گیلانی‌ها را تهدید می‌کند، مسافرت در تعطیلات نوروز و رعایت نکردن دستورالعمل ها، گیلان را به وضعیت قرمز کرونایی تغییر داده بود که با همت و همراهی مردم و اصناف و دوری از دورهمی‌ها و سفر‌های غیر ضروری این آمار کاهش یافت و اینک گیلان زرد شد.

 


وی رعایت دستورالعمل‌ها و پرهیز از دورهمی‌ها را تنها راه مقابله با کرونا دانست و تصریح کرد: حتی کسانی که واکسن زده اند هم مراقب باشند چرا که ممکن است انواع پیشرفته تری از کرونا در کمین باشند.

 


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطر نشان کرد : بر اساس آخرین آمار دریافتی، ۳۱۹ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

کد خبر 1061295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha