ملت در مقام تشخیص هستند / مشارکت در انتخابات زمینه شکست توطئه های دشمنان است

بحرالعلومی گفت: ملت فهیم ایران در جایگاه و مقام تشخیص خوب و درست هستند و با حضور در پای صندوق های رای مشارکت جدی در این انتخابات خواهند داشت.

«عبدالله بحرالعلومی» در حاشیه رونمایی از پوستر پویش «رای اولی ها» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نصایح مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات فصل الخطاب است و باید همه با گوش جان این نصایح را با حضور در پای صندوق های رای عملی کنیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: ملت فهیم ایران در جایگاه مقام تشخیص خوب و درست هستند و با حضور در پای صندوق های رای مشارکت جدی در این انتخابات خواهند داشت.

 

این مقام مسئول یادآور شد: کاندیداها باید به جای تخریب رقبا برنامه های خود را به مردم معرفی کنند تا مورد سنجش از سوی عموم ملت قرار گیرند نه اینکه فرهنگ غلط غرب که همان تخریب رقبا است را در پیش روی خود قرار دهند.

 

بحرالعلومی اضافه کرد: ملت ایران دارای یک تمدن غنی است و در عرصه انتخابات نیز باید با فرهنگ درست و انتخاب شایسته در مقابل توطئه های جزبی و جناحی دشمنان ایستادگی کرد.

 

وی اعلام داشت: همه یک صدا پیرو ولایت هستیم و در عرصه انتخابات حضور فعال خواهیم داشت تا پاسخ کوبنده ای به دسیسه های دشمنان و القا ناامیدها داده شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: دشمنان می خواهند که مردم را از پای صندوق های رای دست بکشند اما این اتفاق نخواهد افتاد و با حضور در پای صندوق های رای سرنوشت ملت توسط خودشان مشخص خواهد شد و هیچ کس نمی تواند به این ملت تعیین و تکلیف کند.

 

بحرالعلومی تاکید کرد: هر رای که به صندوق ها ریخته خواهد شد جواب کوبنده ای به یاوه گویی های دشمنان خواهد بود.

کد خبر 1061598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha