حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه های استکبار را خنثی می کند

حجت الاسلام عباداللهيان بر اهمیت حضور حد اکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور پر شور مردم خنثی کننده توطئه استکبار جهانی است.

حجت الاسلام« جابرعباداللهيان» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا با اشاره به حضور همه اقشار در انتخابات، با تاکید بر اهمیت این رویداد سیاسی، گفت: همه اقشار مردم، گروه ها و احزاب سیاسی، همه مذاهب و قومیت ها را برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت می کنم.

 

امام جمعه اهل سنت روستای عنبران بندر آستارا با اشاره به نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب بر علیه ملت ایران، افزود: دشمنان و استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار با تبلیغات سوء، همواره همه تلاش خود را در کمرنگ نشان دادن حماسه هایی که مردم ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی خلق کرده اند، به کار بسته که البته شکست خورده است.

 

وی به نقش مردم در خنثی کردن دسیسه های دشمنان اشاره کرد و گفت: در این میان ملت ایران باید بار دیگر حماسه بیافرینند و بنده به نمایندگی جامعه اهل سنت، مردم را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت می کنم تا توطئه های دشمنان خنثی و دشمن مایوس شود.

 

حجت الاسلام عباداللهیان در بخش دیگری از این گفت و گو رمز پیروز جبهه مقاومت فلسطین در برابر رژیم کودکش و جعلی اسرائیل در جنگ ۱۲ روزه را مقاومت و وحدت مردم فلسطین عنوان کرد و افزود: ملت فلسطین با وحدت و یکپارچگی و با تکیه بر قدرت ایمان و ایستادگی در برابر دشمن مقاومت جانانه ای را داشتند و به فضل الهی در این نبرد توفیق یافتند.

 

این عالم اهل سنت خطاب به سران کشورهای عربی و و مدعیان حقوق بشر تاکید کرد: دست از صلح و سازش و حمایت از دشمن اسلام رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی بردارند و به راه حق و هدایت بازگردند تا هم خود و هم ملت خود را از شقاوت نجات دهند.

کد خبر 1061615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha