فرمانده پایگاه بسیج مسجد حضرت زینب کبری (س) به مناسبت سوم خرداد تجلیل شد

بهرامی گفت: طی مراسمی به همت مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» جونقان با اهدا لوح و هدایا از فرمانده پایگاه ام‌البنین، مسجد حضرت زینب کبری (س) به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تجلیل به عمل آمد.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طی مراسمی به همت مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» جونقان با اهدا لوح و هدایا از «فاطمه غفاری» فرمانده پایگاه ام‌البنین، مسجد حضرت زینب کبری (س) به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تجلیل به عمل آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس را پیروزی انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام بر کفر جهانی نام برد.

 

وی ابراز کرد: امروز اگر سالروز فتح خرمشهر بنام ایثار و پیروزی نامگذاری شده است حقیقتا بسیار برازنده است.

 

بهرامی، روحیه شهادت طلبی و ایثار و ولایت پذیری رزمندگان را عامل پیروزی و فتح خرمشهر بیان کرد و افزود: این پیروزی تمامی معادله های نظامی دشمنان و استکبار جهانی بر علیه ایران اسلامی را بر هم ریخت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: آزادی خرمشهر به لطف و عنایت خدای مهربان و ایثارگری و صبوری های بسیجیان، رزمندگان و مردم عزیز محقق شد.

 

کد خبر 1061661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha