حضور گسترده در انتخابات آینده‌ای روشن را برای کشور ترسیم می‌کند

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات آینده‌ای روشن را برای کشور ترسیم خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: همه ما باید در برابر کشور خود و آینده مملکت احساس مسئولیت کنیم و با حضور حداکثری در انتخابات خرداد ماه 1400 شرکت کنیم.

 

وی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در استان، افزود: شرکت در انتخابات بی‌شک آینده روشنی را برای کشور رقم خواهد زد.

 

وی خاطر نشان کرد: مدیران و دستگاههای متولی باید امور مربوط به انتخابات را تا لحظه آخر به خوبی پیش ببرند تا شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: سه مولفه خوب گوش کردن، خوب پاسخ دادن و خوش برخوردی از تاکیدات امام صادق(ع) است که بر  درستی اندیشه انسان دلالت دارد و باید مورد توجه همه قرار گیرد.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: افراد دوست دارند بیشتر سخن بگویند تا اینکه گوش بدهند بنابراین وسط حرف دیگران سخن می‌گویند که با روایات یاد شده از امام صادق(ع) در تضاد است.

 

وی با بیان اینکه همه ما ایرانی هستیم، گفت: باید همه ما نسبت به کشور خود احساس مسئولیت کنیم و برای برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب فرد اصلح گام برداریم.

کد خبر 1061718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha