حضور گسترده در انتخابات، لازمه دفاع از منافع ملی است

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حضور گسترده مردم در انتخابات را لازمه دفاع از منافع ملی دانست و گفت: فراتر از هر نگاه سیاسی و یا جناحی، همه کسانی که عشق به کشور دارند باید در عرصه انتخابات حاضر شوند چرا که این حضور تقویت کننده امنیت و عظمت کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی محمد حکیمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به این که حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات، ضامن امنیت و اقتدار کشور است، گفت: فراتر از هر نگاه سیاسی و یا جناحی، همه کسانی که عشق به کشور عزیزمان دارند باید در عرصه انتخابات حضور داشته باشند چرا که حقیقتاً این حضور تقویت کننده امنیت و عزت و عظمت کشور است.

 

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه افزود: حضور در انتخابات از سوی دیگر نشان دهنده اهمیت مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی است، چه آن که حضرت امام (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند میزان رأی ملت است.

 

وی همچنین گفت: آن چه مهم است حفظ امنیت و وحدت در کشور است و این که بکوشیم اگر جاهایی ضعف ها و نقص هایی وجود داشته با تدبیر نسبت به رفع آن ها اقدام کنیم.

 

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ادامه داد: به هر صورت حضور در پای صندوق های رأی، یک وظیفه ملی و مذهبی است و همه باید در راستای پاسداری از نهضت امام (ره) و راه شهدا، نسبت به این قضیه اهتمام لازم را داشته باشیم.

 

وی افزود: از سوی دیگر باید توجه داشته باشیم که حفظ و تقویت منافع ملی می طلبد که ما حضور پرشوری در انتخابات داشته باشیم و این را هم بدانیم که با قهر از صندوق های رأی مشکلی حل نمی شود بلکه در سایه وحدت و همدلی و تدبیر و بصیرت، خواهیم توانست بر مشکلات غلبه کنیم.

کد خبر 1061750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha