بهبود شرایط اشتغال زندانیان فارس با آموزش های فنی و حرفه ای

کوشکی گفت: آموزش های فنی و حرفه ای مهمترین راه بهبود شرایط اشتغال هستند و زندانیان فارس نیز جامعه هدف ارائه این آموزش ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حشمت کوشکی»، امروز (دوشنبه 10 خرداد) در شورای راهبری و مهارت آموزی زندانیان در فارس با حضور مدیر کل زندان های استان گفت: بیکاری موجب بروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است و با هدایت زندانیان و ارائه مشاوره آموزشی برای کسب مهارت های فنی می توان فرصت اشتغال پس از دوران محکومیت آنها را ایجاد کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس افزود: یادگیری مهارت ها و  دوره های کارآفرینی و اخلاق حرفه ای در ایجاد اشتغال زندانیان نقش موثری دارد.

وی اضافه کرد: جامعه هدف فراگیری آموزش های مهارتی یک جامعه بزرگ است و زندانیان، آسیب دیدگان اجتماعی و افراد حاضر در کمپ های ترک اعتیاد بخشی از آن هستند.

کوشکی با تاکید بر کارایی آموزش های فنی و حرفه ای بیان کرد: آموزش های فنی و حرفه ای مهمترین راه بهبود شرایط اشتغال هستند و دانش آموزان، دانشجویان، سربازان، زنان، روستائیان و عشایر، زندانیان و تمامی کارجویان می توانند برای کسب مهارت شغلی از آن بهره مند شوند.

کد خبر 1062063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha