وزیر اطلاعات سخنران مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) در ایلام

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با اعلام این خبر گفت: آیین سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) جمعه این هفته در سطح استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام « علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این آیین در مرکز استان و پیش از خطبه های نماز جمعه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در محل مصلی بزرگ ایلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علوی، وزیر محترم اطلاعات برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه آئین های گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در سطح استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: بیش از ٩٠ ویژه برنامه در گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در سطح استان برگزار می‌شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام تصریح کرد: آیین های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) روز جمعه در مصلی های اقامه نماز جمعه و مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در  مرکز استان از ساعت ١١ و ٣٠در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

چراغی پور  با بیان اینکه ویژه برنامه های سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال جاری به خاطر شرایط خاص شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی طراحی شده است، گفت: این برنامه ها به گونه ای طراحی شده که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در دسترس عموم قرار  گیرد.

 

وی بیان کرد: همچنین با همکاری شهرداری ایلام فضای سازی مناسب از طریق نصب بنر در اماکن و معابر عمومی سطح شهر ایلام انجام می شود و همچنین چاپ و توزیع پوستر های ملی ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام راحل در سطح مساجد و ادارات مناطق مختلف استان انجام می شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه در راستای معرفی و تبیین شخصیت بارز حضرت امام راحل و سیره آن حضرت ویژه برنامه هایی با محوریت فضای مجازی در سطح استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: امروز اندیشه های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان در حال گسترش بوده و به الگویی برای ملت های آزاده جهان تبدیل شده است.

 

وی  با اشاره به اهمیت بزرگداشت یوم الله قیام 15 خرداد، گفت: با توجه به اهمیت یوم الله  قیام 15 خرداد و تاکیداتی که امام خمینی(ره) در زنده نگه‌داشتن این روز بیان داشتند، مراسمات گرامیداشت یوم الله 15 خرداد نیز در سطح استان به ویژه در فضای مجازی برگزار می شود.

کد خبر 1062308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha