مشارکت حداکثری در انتخابات ادای دین به خون شهدا است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات در واقع ادامه راه شهدا است، گفت: خانواده های معظم شهدا، نقش راهبری در جامعه دارند و در شرایط امروز و با وجود مشکلات اقتصادی، این نقش بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در سفر به شهرستان مرزی مهران و دیدار با خانواده شهید« جوزعلی جاسمی» اظهار کرد: امروز همه عزت، سربلندی و افتخاری که در دنیا داریم مرهون خون پاک شهدا است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با اشاره به اینکه به حمدالله در کشور به رغم همه ناملایماتی ها، قدر شهدا و خانواده معظم شهدا به خوبی دانسته شده است، ابراز کرد: خانواده های معظم شهدا، نقش راهبری در جامعه دارند و در شرایط امروز و با وجود مشکلات اقتصادی، این نقش بیشتر خواهد بود.

 

وی با تاکید بر  الگو بودن حانواده های شهدا برای مردم، تصریح کرد: شهدای ما برای دفاع از دین رفتند، امروز شرایط سختی که ما داریم گذرا است و این سختی ها هم رفع خواهد شد و به زودی انشاالله مشکلات کشور با توجه به ظرفیت های داخلی مرتفع خواهد شد و حضور حداکثری در انتخابات در واقع ادامه راه شهدا است.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به  اینکه همه ما در برابر خاواده های شهدا سرتعظیم فرود می آوریم و قدردان آن باشیم، گفت: شهدا بالاترین مزد خود را از درگاه خداوند متعال دریافت کردند، چرا که اجر شهادت قابل محاسبه نیست و از این رو در زندگی برنده و همواره ناظر بر رفتار و اعمال ما هستند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی تمام توان تبلیغاتی خود را بسیج کرده که ذهن جوانان را که ادامه دهنده ی راه شهدا هستند، از این مسیر منحرف کند و مردم را از ولی فقیه و ولایت جدا کند، از این رو باید در این مسیر فریب نخوریم و ثابت قدم بمانیم.

 

 

 

کد خبر 1062485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha