مسابقه کتابخوانی وصیت نامه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در شهرستان کلیبر برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر گفت: مسابقه وصیت نامه سیاسی الهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با هدف آشنایی نسل جوان با رهنمون ها و دیدگاه های امام راحل در این شهرستان برگزار می شود.

«مهدی زارعی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد قرار داریم، از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی «ره» در شهرستان کلیبر خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر افزود: این مسابقه با هدف آشنایی جوانان با رهنمون های وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی «ره» و به صورت  آنلاین و مجازی  ویژه کلیبر و  آبش احمد  برگزار می شود.

زارعی تاکید کرد: در این برهه زمانی که امکان حضور در مجامع عمومی بسیار کم است و باید فاصله گذاری ها رعایت شود، باید از ظرفیت های مثبت فضای مجاری به صورت حداکثری در راستای برگزاری مراسم های ملی  و همچنین بزرگداشت 14 و 15 خرداد استفاده کرد.

وی ادامه داد: این مسابقه  به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین بزرگداشت قیام پانزده خرداد به صورت آنلاین، چهارجوابی  و غیر حضوری بوده و منبع سوالات آن  متن وصیت نامه  سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) » می باشد.

زارعی بازه زمانی این مسابقه  را از 14 الی 30 خرداد ماه جاری عنوان کرد و گفت: در برگزاری و اجرای این مسابقه دفتر  امام  جمعه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کتابخانه های عمومی  اداره تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کانون بسیج هنرمندان، حوزه بسیج خواهران شهرستان کلیبر و همچنین بخشداری مرکزی کلیبر و بخشداری آبش احمد  همکاری دارند.

وی تاکید کرد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه به سایت ایتنرنتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر ( https://kalibar.farhang.gov.ir ) مراجعه کنند و در پایان از شرکت کنندگانی که   بیشترین پاسخ صحیح را  به سوالات  مسابقه داده باشند، با اهدای جوایز نقدی تجلیل به عمل خواهد آمد.

زارعی یادآور شد: متن کامل  وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) به صورت فایل پی دی اف در سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر برای استفاده عموم  بارگذاری شده است.

گفتنی است، شهرستان گلیبر یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی با مرکزیت شهر کلیبر می باشد که در ۶۳ کیلومتری شمال غرب اهر، ۲۱۰ کیلومتری شمال شرق تبریز و ۸۱۲ کیلومتری شمال غرب تهران واقع شده‌است. 

کد خبر 1062588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha