برگزاری مسابقه مجازی از بیانات رهبر معظم انقلاب با موضوع کتاب در کلیبر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر، از برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی از کتاب « من وکتاب» نوشته سیدعلی خامنه ای با موضوع کتاب در حوزه شهرستان کلیبرو آبش احمد خبر داد.

«مهدی زارعی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، از اجرای مسابقه کتابخوانی مجازی به مناسبت بیست  و نهمین  دوره هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر در ادامه افزود: این مسابقه  در جهت  تبیین ارزش کتاب و رونق دهی به مطالعه و کتابخوانی ‌با موضوع کتاب از کتاب « من وکتاب؛ سیدعلی خامنه ای» که حاوی بیانات رهبر معظم انقلاب در اهمیت کتاب و کتابخوانی می باشد،  برگزار می شود.

وی ادامه داد:علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی کلیبر برگزار می شود، به وب سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان مراجعه کنند.

به گفته زارعی، مسابقه کتابخوانی ویژه  اهالی شهرستان کلیبر  و آبش احمد بوده واز 24 آبان  الی 15آذر  در سایت موجود می باشد که  فایل کتاب  و منبع مسابقه نیز بارگذاری شده و قابل دریافت می باشد و در پایان به 5 نفر از کسانی که  بیشترین پاسخ صحیح را داده باشند، هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 1117361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha