معرفی برگزیدگان مسابقه آنلاین کتابخوانی «من و کتاب ؛ سیدعلی خامنه ای» در کلیبر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر از معرفی برگزیدگان مسابقه آنلاین کتابخوانی از «من و کتاب ؛ سیدعلی خامنه ای» حاوی بیانات رهبر معظم انقلاب در اهمیت کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، از اعلام نتایج مسابقه آنلاین کتابخوانی‌ از کتاب «من و کتاب ؛ سیدعلی خامنه ای» حاوی بیانات رهبر معظم انقلاب در اهمیت کتاب و کتابخوانی که همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی در جهت گرامیداشت این هفته در شهرستان کلیبر  برگزار شده بود؛ خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیبر افزود: این مسابقه با شرکت بیش از 90 نفر برگزار شد که از این میان 41 نفر بیشترین  پاسخ صحیح به سوالات مسابقه را داده بودند که پس از قرعه کشی در کتابخانه عمومی حکیم نباتی کلیبر تعداد 5 نفر به عنوان برندگان این مسابقه انتخاب  شدند.

وی خاطرنشان کرد: لیلا آبش احمد، فرزانه کامران، لیلا پور حسینقلی، وحید دهقانی، مهدی بدل زاده برندگان مسابقه کتابخوانی هستند که به مناسبت بیست  و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی در جهت تبیین ارزش کتاب و رونق دهی به مطالعه و کتابخوانی در شهرستان ، به صورت آنلاین برگزار شذ.

زارعی تاکید کرد: در برگزاری این مسابقه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان مشارکت داشتند که از کتاب « من وکتاب ؛سیدعلی خامنه ای / بیانات رهبر معظم انقلاب در موضوع کتاب و کتابخوانی گردآوری دفتربرنامه ریزی انتشارات سوره مهر » در سایت اینترنتی برگزار شد.

کد خبر 1131981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha