مجموعه درمانی جهرم دومین بیمارستان فوق تخصصی در جنوب فارس است

رحمانیان گفت: بیمارستان جدید جهرم دومین مرکز فوق تخصصی در منطقه جنوب فارس است که می تواند خدمات ارزشمند و با کیفیت به مردم جهرم و شهرستان های اطراف آن ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (چهارشنبه ۱۲ خرداد)، در جلسه بررسی روند تکمیل بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی جهرم که با حضور معاون درمان وزات بهداشت برگزار شد، گفت: این بیمارستان دومین مرکز فوق تخصصی در منطقه جنوب فارس است که می تواند خدمات ارزشمند و با کیفیت به مردم جهرم و شهرستان های اطراف آن ارائه دهد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: با افتتاح و فعالیت این بیمارستان بسیاری از خدمات درمانی به مردم ارائه می شود که دیگر نیاز به ارجاع به سایر مراکز درمانی نیست.

 

وی به لزوم حمایت وزارت بهداشت از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جهرم تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی ما نگاه داشت نیروهای متخصص و فوق تخصص در این شهرستان و ماندگاری پزشکان است.

 

رحمانیان خاطرنشان کرد: امیدواریم در این بازدید با حمایت و پیگیری وزارت بهداشت آنچه از نیاز های تجهیزاتی بخصوص تجهیزات پیشرفته باقی مانده است بر طرف شود تا این مرکز  بتواند کار خود را با قدرت آغاز کند.

 

وی به ویژگی و شاخصه مجموعه های درمانی در جهرم اشاره کرد و گفت: مراکز درمانی جهرم در فرآیند گردشگری سلامت، علاوه بر پوشش درمانی منطقه، میزبان مردم شهرستان ها و حتی استان های همجوار نیز هست.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان اظهار کرد: مردم لایق دریافت بهترین خدمات درمانی و بهداشتی هستند که آرزوی ما این است با به بهره برداری رسیدن این بیمارستان بدون هیچ کاستی این خواسته محقق شود.

 

کد خبر 1062625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha