پوشش خدمات درمانی جهرم به شهرها و استان های همجوار

رضایی کوچی گفت: ارائه خدمات درمانی شهرستان جهرم تنها به خود مردم بومی نیست و شهرها و استان های همجوار هم پوشش می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رضا رضایی کوچی»، امروز (چهارشنبه ۱۲ خرداد)، در جلسه بررسی روند تکمیل بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی جهرم که با حضور معاون درمان وزات بهداشت برگزار شد، گفت: هدف ما تکمیل نهایی بیمارستان و ارائه خدمات قابل قبول به مردم است. 

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی به پوشش خدمات درمانی در شهرستان جهرم اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات درمانی این شهرستان تنها به خود مردم بومی نیست و شهرها و استان های همجوار هم پوشش می دهد. 

 

وی با تاکید بر اینکه زمانی باید بیمارستان افتتاح شود که هیچ نقصانی در ارائه خدمات درمانی به مردم نباشد، عنوان کرد: انصافا شهرستان جهرم به لحاظ خدمات بهداشت و درمان از نظر کیفی و کمی در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

 

رضایی کوچی با اشاره به اینکه با تلاش وزارت مسکن و شهرسازی بنای بسیار خوبی برای بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی جهرم ساخته شده است، گفت: با پیگیری های خوب دمعاون وزارت مسکن و شهرسازی روند تکمیل این بیمارستان سرعت گرفت.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: امروز هم با سفر «قاسم جان بابایی» به جهرم و بازدید از بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی قطعا بخش تجهیزاتی این بیمارستان که مربوط به وزارت بهداشت است حل می شود.

 

کد خبر 1062720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha