بچه های مسجدی در سوگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عزاداری می کنند

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در سوگ ارتحال امام خمینی و شهدای قیام ۱۵ خرداد به عزاداری می پردازند.

«محمد هادی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز به تشریح ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی در گرامیداشت ایام سوگواری ۱۴ و ۱۵ خرداد پرداخت و اظهار داشت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در سوگ ارتحال امام خمینی و شهدای قیام ۱۵ خرداد به عزاداری می پردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی(فهما) گفت: جلسات سخنرانی با موضوع شخصیت امام راحل و تبیین قیام ۱۵ خرداد از سوی  ائمه جماعت مساجد دارای کانون و اعلام فراخوان اجرای طرح " آوای کریمانه" از جمله برنامه هاست.

وی تولید محتوا در فضای مجازی کانون ها، برگزاری مسابقه کوتاه از وصیت نامه حضرت امام و همچنین نشر بیانات و تاکیدات امام خمینی(ره) در مورد اهمیت شرکت در انتخابات واهدای جایزه به نوجوانان فعال مسجدی از دیگر برنامه های ایام سوگواری ۱۴ و ۱۵ خرداد است.

هادی نیا از فضاسازی محیطی و نصب بنر از تمثال و جملات کلیدی امام خمینی(ره) در معابر عمومی و مساجد دارای کانون فرهنگی هنری استان خبر داد و گفت: تولید محتوای رسانه ای از شخصیت های فرهنگی، سیاسی، حوزوی و دانشگاهی با موضوع ۱۴ و ۱۵ خرداد در نمایندگی خبرگزاری شبستان نیز جزو برنامه ها قرار دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی(فهما) با بیان این که اجرای گروه های سرود فعال کانون ها در محلات و معابر عمومی با محوریت فضاهای باز محیطی، مراکز فرهنگی و دینی نیز در این ایام پیش بینی شده است، افزود: پویش های مختلفی نیز به همت بچه های مسجدی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به راه افتاده است.

کد خبر 1062771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha