ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی تغییر کرد

بنابر اعلام استانداری خراسان جنوبی ساعت کاری دستگاه های اجرایی، نهادها و بانک های خراسان جنوبی از امروز (۱۷ خرداد) تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید محمد حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی و خدمات رسان که مکلف به ارائه خدمات شبانه روزی هستند از امروز دوشنبه (۱۷ خرداد) تغییر یافت.

 

در راستای اجرای مصوبه جدید هیئت وزیران درخصوص رعایت الگوی مصرف برق و تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرما، ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی از روز دوشنبه 17 خردادماه تغییر کرد.

 

طبق این بخشنامه، ساعت کاری تمامی دستگاه های اجرایی، نهادها، بانک ها، مؤسسات عمومی غیر دولتی و شهرداری ها در روزهای شنبه تا پنجشنبه تا اطلاع ثانوی، از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح تا 13 تعیین شده است.

 

مدیران مکلفند به منظور پاسخگویی به مراجعان، نسبت به فعال بودن میزهای خدمت، در ورودی ادارات و طبق روال معمول ساعت کاری اقدام کنند. همچنین مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران می بایست به منظور کاهش مصرف برق، به موضوع تنظیم دمای محیط کار به حداقل 25 درجه سانتی گراد، استفاده از دیزل ژنراتورهای در اختیار از ساعت 11 و خاموش کردن تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی در پایان ساعت اداری توجه داشته باشند.

 

شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی نیز موظف است گزارش نتیجه صرفه جویی حاصل از این تغییرات را به استاندار ارائه دهد.

 

 

کد خبر 1063561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha