مشارکت بیش از ۱۲ میلیارد ریالی خیرین استان آذربایجان غربی در طرح همای رحمت  ۱۴۰۰

جعفرزاده گفت: سبدهای غذایی با همت و مشارکت داوطلبان و خیرین استان جهت افراد کم برخوردار استان در قالب طرح همای رحمت تهیه شده است.

«امیر جعفرزاده»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، با اشاره به اصول و اهداف جمعیت هلال احمر درجهت حفظ کرامت انسانی و تسکین آلام بشری  و تبعیت از سیره حضرت علی علیه السلام   اظهار کرد: جمعیت هلال احمردرراستای  دستگیری از آسیب دیدگان از بیماری کرونا و افراد واجد شرایط با بهره گیری از توان  نیکوکاران خیراندیش  اقدام نموده است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی با بیان این که شعار این مجموعه با محور داوطلبان به عنوان حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان تأکید دارد، گفت: طرح همای رحمت همچون سنوات گذشته با حضور پرشور خیرین اجرایی گردید.

وی ادامه داد: در این ماه با بهره‌گیری از توان خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه سبدهای غذایی  برای خانواده‌های واجد شرایط  می‌شود  و از اهداف جمعیت در این طرح ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت و سلامت  انسانی  وایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌های مردمی است.


جعفرزاده گفت: با اجرای طرح همای رحمت و مشارکت چشمگیر خیرین، نیکوکاران و داوطلبان بیش از ۵ هزار  سبد غذایی به ارزش ریالی بیش از 12 میلیارد و 440 میلیون ریال بین افراد آسیب پذیر استان توزیع شده است

این مسئول خاطر نشان کرد: در این طرح که با مشارکت 14 سازمان مردم نهاد، 354 داوطلب و 222 خیر نیکوکار به اجرا در آمده است، با برپایی ۷ سفره مهربانی که با هزینه ای معادل 970 میلیون ریال ، 3 هزار نفر  روزه دار از آن بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی  ادامه داد: گروه های هدف این سازمان جهت دریافت کمک، بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار، خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست، خانواده های کم برخوردار ، ایتام، معلولین، سالمندان، از کار افتادگان و خانواده های متاثر از کرونا می باشند.

کد خبر 1063649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha