با حضورحداکثری و انتخاب اصلح انقلاب تقویت می شود

حجت الاسلام زین الدین، گفت: امروز جهاد ، دفاع مقدس و خاکریز انتخابات است و با حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح انقلاب تقویت می شود.

حجت الاسلام رضا زین الدین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: پیرو دستور و فتوای علمای اعلم و مراجع دینی شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است و باید همه در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

 

استاد دانشگاه در کرمانشاه افزود: شرکت در انتخابات واجب شرایط و عدم شرکت در آن امری نابخشودنی است. چون اگر کسی نتواند نماز بخواند یا روزه بگیرد، میتواند قضای آن را ادا کند . اما شرکت نکردن در انتخابات امری است که قضای آن ادا نمی شود.

 

وی تصریح کرد: مردم بدانند انتخابات یک روز است اما آثار آن چهارسال و نباید غافل شد و این امر مهم و واجب و حیاتی را کم‌رنگ کرد، راز موفقیت و سربلندی هر ملتی هوشیاری ، بیداری و بصیرت است که این سه امر مهم از انتخابات و حضور حداکثری در کنار صحنه و تعالی رای تحقق پیدا می کند.

 

حجت الاسلام زین الدین  با اشاره به حضور پر رنگ مردم در انتخابات گفت: راز موفقیت و سربلندی  ملت ایران اسلامی  در تمامی صحنه ها هوشیاری ، بیداری و بصیرت است.

 

استاد دانشگاه در کرمانشاه با اشاره به اینکه سایر کشورها و دشمنان کشور حضور مردم در پای صندوق های رای را رصد و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند،خاطر نشان کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق های رای جلوی بسیاری از تهدیدها و تطمیع‌های دشمنان را می‌گیرد و اجازه نمیدهد که دشمنان شاد و امیدوار شوند.

 

 

 

 

کد خبر 1063715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha