فضای استان به سمت شور انتخاباتی پیش می‌رود

پورمحمدی با بیان این‌که فضای استان به سمت شور انتخاباتی پیش می‌رود، گفت: مردم ما ثابت کرده‌اند که با وجود مشکلات و گله‌مندی‌ها، در لحظه‌های سخت پای کار نظام و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» امروز در نشست فرمانداران استان با محوریت هماهنگی برای برگزاری انتخابات 28 خرداد، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های فرمانداران در موضوعات مختلف اظهار داشت: در سال‌های گذشته سخت‌ترین دوران مدیریتی را تجربه کردیم، اما با تلاش‌های مسوولان، امور کشور و استان با سربلندی مدیریت شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: با وجود پیچیدگی‌های حوزه سیاسی و امنیتی که مهم‌ترین محور مسوولیت‌های وزارت کشور و استانداران و فرمانداران است، استان آذربایجان‌شرقی با تجربه و تلاش فرمانداران، یکی از امن‌ترین و پاکترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.
 
پورمحمدی با اشاره به انتخابات 28 خرداد، گفت: خوشبختانه همه فرمانداران استان تجربه برگزاری انتخابات را دارند و انتخابات مجلس در اسفند سال 98 هم تجربه خوبی از نظر برگزاری یک انتخابات سالم و قانونی بود.
 
وی خاطرنشان کرد: انتخابات 28 خرداد به دلایل مختلف، متفاوت از انتخابات‌های گذشته است اما با تلاش مسوولان امر، بخش عمده‌ای از مقدمات کار فراهم شده و آمادگی کافی در استان وجود دارد.
 
پورمحمدی با اشاره به اینکه وظیفه ما برقراری امنیت و برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند است، یادآور شد: ما باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم و آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشیم؛ آنچه برای ما مهم است، سلامت انتخابات است و تصمیم مردم هرچه باشد به آن احترام می‌گذاریم.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با بیان اینکه فضای استان به سمت شور انتخاباتی پیش می‌رود، تصریح کرد: مردم ما ثابت کرده‌اند که با وجود مشکلات و گله‌مندی‌ها، در لحظه‌های سخت پای کار نظام و انقلاب هستند.
 
وی با تأکید بر اینکه گروه‌های مرجع باید برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند، متذکر شد: نفس انتخابات برای ما مهم است و اگر انتخابات و صندوق رأی زیر سوال برود، فجایع بزرگی به بار می‌آید که جبران آن مشکل است.

کد خبر 1063777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha